Godmorgon

Ni ska inte tro att jag har sovit till nu hihi. Har nämligen legat kvar i sängen och läst lite skvallertidningar som jag inte har hunnit med att läsa den här veckan. Min sista lediga dag på den här veckan. Imorgon så ska jag börja och jobba igen och även söndag ska jag jobba. Känns bra att få jobba och tjäna lite pengar hihi.

Kan säga att vi har verkligen fått mycket snö nu, man kan inte gå nånstans eftersom det är så mycket snö så har inte traktorn hunnit ta bort snön så man får gå och plumsa i det istället, inte så roligt.



Vårt vardagsrumsfönster, ni ser hur mycket snö det har kommit på fönsterblecket.

Idag är det ju även fredag, så det blir ju inte att se på nån Idol hihi, nu får man hitta på något annat och se. Men jag vet att jag kommer få vara chaufför idag, för min sambo ska bowla med sitt jobb. Så det kommer verkligen vara en lugn fredag för mej.

Hoppas ni får en riktigt underbar fredag!


Kommentarer
Postat av: Gaby

Fy fasiken vilket jädrans väder,är helt insnöat,lika bra att hålla sej inomhus.Ha en fin fredags kväll.

2010-12-17 @ 14:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0