Godmorgon

Jag kommer inte ha nån rolig morgon idag, gruvar mej redan. För idag ska jag göra celltestet, jag gillar verkligen inget sånt, men det är bra att göra det i tid.

Idag ska vi äntligen skriva kontraktet på lägenheten, sen ska jag även ha den första visningen idag för grannen. Hon är nämligen intresserad av lägenheten, det känns skönt att det är nån som man känner som ska se på lägenheten hihi. Allt känns fortfarande overkligt, om jag ska vara ärlig så har jag lite ångest över att flytta haha. Jag har ändå trivts så bra här, men ändå ska det bli kul att få flytta till en annan, men jag är så här. Jag gillar förändringar men samtidigt inte. Jag vet ju sen när vi har flyttat så kommer jag trivas så bra.

Hoppas ni får en underbar måndag!


Kommentarer
Postat av: Fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Hur gick det med att titta på lägenheten? kramis

2010-12-06 @ 21:13:00
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0