Monday

Gissa vem som ska jobba på nyårsafton??? Hihi. Det är jag som ska jobba och det känns riktigt bra som tur är att jag kommer sluta redan 12:00 så man har gått om tid att förbereda sej för nyårsfirande. Ska nästan jobba hela nästa vecka. Börjar på tisdag och jobbar till fredag. Så det kommer bli en bra januari lön för mej och det känns jätte bra.
Sen har vi även fått en julklapp av chefen så jag tror att jag ska svänga förbi mitt jobb imorgon och se vad det är för julklapp som man har fått hihi.
Nu känns allt så bra och jag är överlycklig igen hihi, vilken kul jul man kommer ha.


Kommentarer
Postat av: Nina

Vad härligt! Vad ska ni göra för kul på nyår?

Ha nu en mysig kväll. Kram N.

2010-12-20 @ 20:22:55
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0