Monday

Nu har vi skrivit på kontraktet till den nya lägenheten, jippi. Så idag blir det att boka parkeringsplatser, sen är allt klart. Då är det bara sitta och njuta och vänta ut tills vi ska flytta hihi. Allt har verkligen gått smidigt, så jag hoppas att det håller i sej. För vad det ser ut som nu så kommer vi inte betala nån dubbelhyra, internet är uppsagt samt hemtelefon. El säger man upp 30 dagar innan man ska flytta. Jag tycker verkligen att jag har koll på läget, ska även kolla upp adressändringen idag.

Däremot så gick det inte bra för mej på cellprovkontrollen, hon trodde att jag måste komma tillbaka. Så det är inte så super kul. Det är bara vänta ut tills det vita brevet kommer i brevlådan.

Nu ska jag fixa lite i hemmet innan jag ska ha min lägenhetsvisning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0