Sminket

När vi var på Make up stores klubbkväll i tisdags så sminkade dom en tjej, med det nya sminket från Frozen Diamond.
Kan säga att det var verkligen snygga färger som dom använde, vad som är meningen med det hela är att vi alla ska känna oss som isprinssesor. Så det är isiga och blåa färger som gäller. Passar riktigt bra nu när det är vinter, och den här makeupen passar alla i.



Jag har försökt på mej den här sminkningen, måste öva mer så det blir riktigt perfekt.



Jag skulle kunna ta mera ögonsskugga och så, men jag vågade inte när jag är inte så van med dom här färgerna, måste öva mer hihi.

Färgerna som jag använde är:
Eye primer på ögonlocket så skuggorna håller sej på plats, från Make Up Store.
Eyedust Brilliance på hela ögonlocket från Make Up Store.
Microshadow Ashes lite ovanför globlinjen samt lite under globlinjen från Make Up Store.
Sparkling Diamond är en glittrig sak hihi som jag har under ögonbrynet och i ögonvrån från Make Up Store.




Eyedust Brilliance.



Microshadow Ashes.



Sparkling Diamond.



Bästa penseln att jobba med. Nr 109 small.


Så det som jag köpte i tisdags var penseln nr 109, Eyedust Brilliance och Microshadow Ashes. Sen blev det även att köpa Microshadow Pollution.



Microshadow Pollution.



Bilder från mej och Make Up Store.





Kommentarer
Postat av: madeleine

Jag tycker make up store har de bästa sminkborstar som jag har provat! Dessutom kan jag inte leva utan deras conceler (den med tre färger) :)

2010-12-16 @ 22:21:26
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0