Tuesday

Det blev inte många timmars sömn inatt, men det förstod jag också att det skulle bli dåligt med det. Det känns som att jag somnade aldrig, för jag gick och la mej vid elva tiden och det tog tid innan jag somnade. Vaknade sen vid två och var jätte pigg, nästan gång jag kollade på klockan så var den halv fyra och då fick jag panik för det kändes som att jag skulle försova mej, så man kan säga att jag höll mej vaken från halv fyra tills klockan ringde halv fem. Men det är bra att det blev så här för då kommer jag somna fortare idag.

Jag slutade två idag så efter jobbet så hämtade jag upp min sambo och vi åkte till Storheden, vi skulle nämligen passa på att köpa allt drickbart som vi ska ha på nyår. Det märks att man var inte ensam som tänkte handla för nyår redan nu, för det var en hel del folk på bolaget. Så nu har jag köpt min Hpnotiq.

Kommentarer
Postat av: maria

ja det där känner man ju igen att inte kunna sova när man t.ex sovit länge på sin lediga dag!! helt bedrövligt är det att sedan kunna somna i tid vet inte hur många ggr man gjort så o man bara ligger o vänder o vrider sig o som du säger kollar på klockan hela tiden! o sen rätt som det är så är det dags o stiga upp usch hatar det!!....åhh den hpnotiq har jag också köpt idag att ha till nyår! verkar så himla god ska blanda den med lite fruktsoda tänkte jag! ha det gott!! kram!

2010-12-28 @ 21:38:45
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Gaby

Nog är det bra att göra bort nyårshandlandet i tid,blir nog värre och värre.Det är så jobbigt att köa. Sköt om dej.

2010-12-28 @ 21:39:01
Postat av: Anonym

Vad tycker du är härligast? Jul eller nyår, eller inget av dessa?

2010-12-29 @ 05:49:38
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0