Dagens Ros!

Oj vad jag har mycket att berätta. Vet inte alls vart jag ska börja. Men jag får väl börja med när jag kom till Rabalder imorse. När Magga skulle öppna dörren till butiken så stog jag ute och väntade. Medans jag stod där ute så ser jag en kvinna som halkar ca 10 meter ifrån mej. Så självklart går jag fram till henne och frågade hur det gick samt att jag hjälpte upp henne. Det kom även en kille också fram och hjälpte till. Hon blev glad av hjälpen och jag gick in till butiken. Sen går det ca en timme så kommer kvinnan in till Rabalder, så kommer hon fram till mej och säger att hon var så tacksam att jag hjälpte henne. Hon sa att jag har empati för människor, jag blev glad av det hon sa till mej, sen sa hon att hon vill ge mej dagens ros men eftersom hon inte visste vad jag heter så kom hon in stället för att tacka igen. Kan säga att jag blev generad för det var kunder i butiken så dom hörde allt. Är inte van att vara i centrum, men jag är jätte glad över att hon kom in. Hon gjorde min dag, det sa jag till henne. Så det var dagens goda gärning som jag har gjort.

Sen kan jag öven berätta att jag har så klart inte kommit hem tomhänt från Rabalder. Man hittar alltid något som man vill ha. Jag hittade en snygg tröja, så det var bara dra fram kortet och köpa. Jag är jätte nöjd med den. Ska ha på mej den på torsdag när jag åker till Stockholm. Ska visa en bild på hur den ser ut.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Vilken bra dag du haft.Kul.Kram.

2010-02-01 @ 18:27:01
Postat av: Mariah

Härligt att ha gjort en god gärning!

2010-02-01 @ 19:06:00
URL: http://nimah.blogg.se/
Postat av: maria

vad fint av henne och komma och tacka efteråt!! sånt betyder ju väldigt mycket!! och som du säger det är ju klart att man hjälper till!! vad roligt! då har du verkligen gjort dagens goda gärning=).....fin toppen var du hade köpt förresten me!!=) kram på dig!

2010-02-01 @ 23:19:28
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0