Godkväll!

Jag hade jätte trevligt igår. Det var även kul att få äta på Tapachula. Men det är ingen restaurang som jag säger wow åt. Men det var helt ok mat. Det blev att jag åt oxfile, fast såsen var gjord på salsa så det var mexikanskt hihi.
Efter vi hade ätit klart så blev det att vi gick tillbaka till grannarna och var där hela kvällen. Vet faktiskt inte när vi kom hem, men jag antar att det var sent. För jag har inte mått så bra idag. Ska aldrig mer dicka vin hihi.

Nu har jag även skrivit klart min Utvecklingsrapport, och ni ska bara veta hur skönt det känns att det är avklarat. För nu kan jag äntligen pusta ut, nu är det bara vänta på betyget.

Så nu vet ni varför jag har varit så dålig med inlägg idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0