Godmorgon!

Det har varit en stressad helg. Kan börja och säga att det var mycket strul på jobbet. När jag började på lördag så funkade inte kassorna. Så min första timme var riktigt lugn kan jag säga eftersom vi hade då stängt. Men sen igår så funkade inte kortmaskinen. Så då var kunderna tvungna ha pengar i sin plånbok. Det är inte kul när det är så där mycket strul.

Sen så kan jag fortsätta och berätta om lördagen. Efter jag hade kommit hem från jobbet, så hade vi främmande här hemma, sen på kvällen blev det att vi gick över till grannen, det var trevligt. Vi kom in hem förrän 04:00. Gillar när det är spontant. Så den natten sov jag bara 4 timmar, för som vanligt så har jag tagit hem filmer från jobbet så jag såg dom igår morse innan jag skulle börja och jobba. Ska berätta till er senare om det idag.

Nu ska jag fortsätta göra mej klar för jobbet.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Oj,vad tråkigt när det strular på jobbigt.Tur att ni hade kul senare på lördagskvällen.

2010-02-22 @ 14:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0