Godmorgon!

Gud vad jag känner mej kluven idag. Jag har inte alls blivit bättre i min förkylning. Så jag sitter här och funderar hur jag ska göra. Eftersom jag jobbar med mat och baka så kanske det inte känns så frächt när en som är förkyld står bakom kassan och rör allt hihi. Men jag har allafall ringt till två som jobbar extra och se om dom kan ta mitt pass. Gör dom det så är det bra gör dom inte det så gör det inte heller något, eftersom jag behöver verkligen pengar. Eftersom jag jobbar så lite som jag gör.
Vi får se hur det blir.

Annars kommer det inte hända så mycket, min kära sambo är och hämtar sin skoter, det börjar ju bli dags för skotersäsong. Det kommer bli kul att få åka skoter iår, men jag tycker att dom går riktigt snabbt.

Kommentarer
Postat av: Gabyby

Jag är ingen större skoterälskare,det går för fort,och gör ont i ansiktet.Krya på dej.

2010-02-13 @ 11:40:55
Postat av: Nina

Tack så mycket Gabyby! Vill verkligen bli frisk

2010-02-13 @ 12:19:07
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0