Stockholmsresan Del 1

Då kan jag börja med torsdag när vi kom till flygplatsen Kallax i Luleå. Som ni vet så skrev jag ju att jag är flygrädd det började med att det tjöt när jag gick igenom säkerhetskontrollen. Blev dessutom kroppsvisterad. Så det var ju inte roligt. Kan säga att det öven tjöt för min sambo, men han slapp att bli kroppsvisterad. Sen när vi kommer in i vänthallen så märker jag att min chef ska åka samma plan som mej, och dessutom så hamnade han precis bakom mej inne i planet. Jag menar hur stor sannolikhet hamnar man så?!
Men hur som helst gick det jätte bra att flyga. Sen när vi kom till Stockholm så gick vi direkt till vårt hotell Clarion Sign.



Vårt fina rum. Kan säga att vi bodde på våning 9 av 10. Så vi hade riktigt fin utsikt.



Sen blev det att shoppa. Jag köpte dom tre sakerna som jag har velat ha länge.



Så nu får ni gissa vad jag har köpt för något? Hihi.



Sen var vi även ner till hotellbaren på hotellet och beställde in en skumpa.
Ni ser väl mina snygga röda naglar? Hihi




Min kompis Theres var med oss och drack. Var jätte kul att få träffa henne, för det var några år sen sist jag träffade henne.


Imorgon kommer jag ta del 2 och då är det om fredagen. 


Kommentarer
Postat av: Gabyby

Gud vad mysigt.Fint rum.Jag kan gissa vad som är i påsarna.hi.hi.Kram.

2010-02-08 @ 13:15:11
Postat av: CArin

Så fint hotellet såg ut.... ÅÅÅ nygfiken nyfiken. Vad köpte du.är det en väska, en blånbok? halsduk?.... vad vad vad??????????????????

2010-02-08 @ 14:58:43
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0