Åhlens!

Det var jätte kul på Åhlens. Vi fick veta hur dom gjorde på morgonen för vissa började redan kl 08:00. Så vi var några st där på morgonen. Det vi gjorde var att packa bort julsaker som har varit på REA, för sen stoppa dit nya REA saker. Men när vi packade bort jul sakerna så gjorde vi inventering samtidigt. Kan säga att jag är ingen stor fan av att inventera, det är det värsta jag vet. Men det var tur att det gick snabbt, för vi var ca 8 pers som hjälpte till. Men helt klart var det roligaste att stoppa dit nya REA saker, för då fick man tänkte efter hur det skulle se ut och så. Men det gick jätte bra och vi blev fort klar med det. Kan säga att det var påslakenset och handdukar som vi satte upp på borden.
Så det har varit en riktigt rolig dag, så fick vi sluta 12:00.
Sen kan jag meddela att Åhlens kommer på fredag sänka ännu mer på sin REA, dvs det blir 50% REA på dom reavarorna som finns kvar. Så då kan man göra riktiga klipp.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Å så skönt att sluta så tidigt.Har köpt PLAZA i dag.Det var mest om kök i den.Jag tycker inte att det är några nyheter i den.

2010-01-19 @ 15:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0