ELLE-galan!

Jag tänkte lägga ut bilder från ELLE-galan. Vilka som var mina favoriter. Som ni vet så fick jag ju inbjudan, men tyvärr så kunde jag inte gå. Nä, nu ska jag sluta och skämta. Men tänkt om man hade fått vara där.



Carolina Gynning. Men den snygga Herve Leger klänning. Skulle verkligen vilja äga en Herve Leger klänning. Skor från Jil Sander.



Frida och Sofi Faharman. Då är det Sofis klänning som jag gillar.



Elin Lanto. Gillar även hennes klänning.



Erik Segerstedt och hans flickvän. Då är det självklart att det är hans flickväns klänning som jag gillar.

Sammanfattningsvis så är det svart som gäller och röda läppar. Nu när vi ska till Stockholm så kommer jag ha mest ha svarta klänningar med mej. Men det känns som att jag skulle även vilja pröva röda läppar. Kan som inte släppa tanken.

Bilder från ELLE


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh.. Sofis klänning skulle jag vilja ha!

2010-01-31 @ 10:29:14
Postat av: Nina

Joo du Sanna man skulle verkligen vilja ha Sofis klänning. Jag undrar vart den kommer ifrån? Men hon lär väl skriva på sin sida om det snart =)

2010-01-31 @ 10:39:56
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0