Godmorgon!

Idag kommer det bli de vanliga med inlägg. För idag har jag ingen skola eller jobb hihi.
Ska åka till en klasskompis senare idag för vi ska göra lite skoljobb sen ska hon även få toppa mitt hår. Vill ju vara fin i håret när jag ska till Stockholm, nu är det inte så länge kvar tills vi åker dit, jippi!
Jag är så glad att jag äntligen har en kompis som är frisör, sen har hon sagt att hon har sett att mitt hår behöver en klippning eftersom jag sitter just framför henne i skolan så hon har hunnit kolla genom mitt hår haha. Blev själv lite förvånad när jag såg hur det såg ut när jag tog en bild, det har inte sett så fint ut, men sen så toppade jag håret senaste i juli, så det är ett tag sen. Men det är ju för att jag vill få långt hår igen.
Så ni kommer få se en före och en efter bild på mitt hår.

Kommentarer
Postat av: maria

tusen tack Nina!=) ja vi hade det trevligt var längesedan man var ute och behövde verkligen komma ut o tänka på något annat än Kicks för en stund!...åhhh fy ja jag förstår dig helt o hållet!! det är inte kul när man inte trivs!! det betyder ju allt!! vart var det nu igen du jobbade var det i en butik? oftast när man arbetar i butik så är det så mycket skitsnack för det är mycket tjejer!! och sånt hatar jag!!!!! för mig är det viktigt att man respekterar varandra och kan samarbeta! annars funkar det inte!! hoppas det går bra o jobba ändå!! tänker på dig o hoppas du får något annat snart!! jag ska sätta mig ner nu o ringa ett jobbsamtal! wish me luck!=) kram maria!

2010-01-18 @ 12:15:30
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: maria

ska bli spännande o se hur du blir i håret!!! perfekt o ha en kompis som är frisör!=)

2010-01-18 @ 12:16:48
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0