Godmorgon!

Det blev dåligt med inlägg igår, men det var för att efter jag hade varit till skolan, så kom mamma och pappa och hämtade upp mej och vovven. Så vi var hos dom hela dagen igår. Fick äntligen äta årets första semla igår, det var riktigt gott.
Sen när man sambo hade slutat från jobbet igår så kom han till mina föräldrar så vi såg Let´s Dance efter det så åkte vi hem, och då blev det direkt till sängen och sova. Var riktigt trött igår.
Idag kommer det inte heller bli så mycket inlägg eftersom jag ska åka till jobba snart och joba samt imorgon gäller det samma sak. Men efter den här helgen så är jag ledig från jobbet i två härliga veckor, så det känns riktigt bra! Hihi.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Jag önskar dej en bra dag på jobbet.Kram.

2010-01-23 @ 14:25:33
Postat av: CArin

Skönt med långledighet.. Själv väntar det motsatta för min del, det blir 7 dagar på raken, var av en är från 10-14 resten 10-21. Det suger!

2010-01-23 @ 15:52:21
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0