Härliga Måndag!

Det blev att gå en sväng på stan istället för att hälsa på min sambos jobb.
Sen så är det många år och dagar sen jag gick på stan med S. Men det blir ju så när dom inte bor kvar i Luleå. Jag shoppade inget, så det är jag stolt över. Men det var kul att kolla runt i affärerna, man längtar verkligen tills sommarkläderna kommer.
Imorgon blir det att gå ut med S och M och självklart min sambo med. Det ska bli riktigt kul, för det var ett tag sen man var ute med kompisar. Längtar verkligen hihi.
Jag och S har redan pratat om vad vi ska ha på oss, sen så hoppas jag att det inte blir så förbaskat kallt ute.
Nu ska jag göra mej klar för middagen vi ska till ikväll. Har fått höra skvaller om att det blir älgstek, mums.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Mmmm,älgstek är gott.

2010-01-04 @ 17:13:59
Postat av: Theres

Vad roligt att ni ska ut =) Du får hälsa. Vi måste ta och ses snart igen. Kram

2010-01-04 @ 18:02:08
URL: http://www.tessisheaven.se
Postat av: Sanna

Tack för shoppingsällskap idag! Är sjukt nöjd över min lilla mössa fortfarande :) Kram!

2010-01-04 @ 19:14:25
Postat av: Mariah

ja, det är gott med grekiskt. det lät trevligt, ska gå på stan med två kompisar imorgon.

2010-01-04 @ 19:32:02
URL: http://nimah.blogg.se/
Postat av: Nina

Till Sanna! Du ska verkligen vara nöjd med din mössa, tyckte att den var verkligen fin och du passade jätte bra i den!! =) Vi ses ikväll! Kram

2010-01-05 @ 12:46:27
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0