Snabba cash!



Ja, vad ska jag säga. Filmen var bra, men jag trodde att den skulle va bättre. Sen har jag ju inte heller läst boken, kanske får testa och läsa den. Men jag ska erkänna en sak, när ljudboken kom ut så hade vi den här hemma. Men jag somnade efter ha lyssnat på det första kapitelet. Sen vill jag inte lyssa mer eftersom jag blev så trött, men jag får väl testa och läsa boken istället.

Jag skulle vilja ge den en 3:a men den får ♥♥♥♥ av ♥♥♥♥♥ för att Joel Kinnaman är med, han räddar upp hela filmen. Vilken snygging! Hihi

Kommentarer
Postat av: janine

Ja vidrigt är det ju! Usch :/



Okej, men det är bra att den är okej iallafall. Då kanske man inte ska se den på bio då utan vänta tills man kan ladda ner den :P

2010-01-16 @ 00:18:43
URL: http://janineaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0