Speedad!

Det har verkligen varit en speciell lördag idag. Det känns som om att jag har varit en duracell kanin, jag har haft så mycket energi idag. Jag har gått igenom min garderob, rensat i badrumsskåpet, rensat bland sminket. Började även ta bort jul saker. Men imorgon ska jag städa ännu mer. För jag kan ju inte börja och dammsuga nu hihi. Tror inte att våra grannar skulle bli så glad.
Jag har även läst en hel del bloggar ikväll, det fick mej att börja fundera över min. Det är klart att jag vill att min blogg ska bli bättre, får se hur det blir och hur det slutar. Men jag kommer aldrig bli en modeblogg eller så. Det kommer nog stort sett handla om mej och vad jag gillar.

Kommentarer
Postat av: maria

Tack Nina!=) ja det blir skönt o få komma ut litegrann ,kommer bli mer praktik tror jag än jobb men det kan ju bli mera o jag har ju erfarenheten!! kanske blir lättare då borde ju bli det iallfall!!! o alltid bättre än ingenting alls o jag behöver komma ut!! även fast det känns lite som att börja om från början igen:( men men det ska nog bli bra får vi tro!=) ja smink gillar jag ju!=) kram maria!=)

2010-01-03 @ 00:35:18
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Malle - Hockeyfru

ojoj du har verkligen vart aktiv idag, själv tänkte ja tvätta men orkade inte:S hehe

2010-01-03 @ 00:48:39
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0