Trettondagsafton!

Oj det blev en riktigt lång sovmorgon idag. Vi kom inte hem förrän 03:15 i natt. Så fick vi vänta på en taxi ca 30 min, för dom hade visst inte så många bilar igång på en måndag hihi.
Vi fick inte älgstek det blev hemmagjord pizza istället. Det var riktigt gott så fick vi glass med varma hallon och smält choklad till efterrätt. Så det var en lyckad kväll.

Men idag blir det utgång, kan meddela att det är över minus 20 så vete tusan om jag ska ha det jag hade tänkt ha på mej. Det känns som att jag kommer frysa en hel del. Gillar inte att frysa. Får se hur jag ska göra.

Nu blir det frukost sen så blir det att läsa mer av min bok. Sen kl 18 eller 19 så kommer S och M hit till oss! =)

Kommentarer
Postat av: Gaby

Det lät ju gott.Synd att det ska vara så kallt.Risken är väl stor att köerna är långa.Ni går kanske tidigtut,För att slippa det.Ha det så kul.

2010-01-05 @ 13:43:21
Postat av: Nina

Köer gillar man inte. Så vi kommer nog gå tidigt in.

2010-01-05 @ 14:02:52
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0