Blommor och sommar

Yes, nu har jag äntligen fått färg, men inte lika mycket på benen som jag hoppades på hihi. Fattar inte varför det ska vara så jädrans svårt att få färg på benen.

När jag var hos mamma och pappa så tog jag lite bilder på deras trädgård.







Min tatuering som jag har på skuldran, gjorde den när jag var 19 år. Jag var den första i släkten som gjorde en tatuering. Och jag gillar den fortfarande lika mycket. Det är en tribal fjäril. Men jag skulle verkligen behöva sätta mer färg på den, för den ska ju vara svart och inte grå hihi.

Kommentarer
Postat av: maria

så fina blommor!!!=) och fin tatuering!! det visste jag inte att du hade det!=) jag skulle vilja ha något litet jag med nere vid svanken men jag är för feg hihi!! är rädd att jag ångrar mig sen om jag gör en dessutom!

2010-07-07 @ 23:58:25
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0