Drömma

Just nu sitter jag och drömmer om en större lägenhet. Skulle gärna vilja bo i en 4:a, för då skulle jag helt klart låta ett rum få vara en Walk in closet. Sen så vill jag även ha ett stort kök, för just nu har vi ett litet kök fast vi bor i en 3:a. Är lite små less på att ha köksbordet och stolarna i vardagsrummet. Tänkte om man kunde ha matgruppen i köket så skulle vi verkligen få ett stort och luftigt vardagsrum. Skulle även vilja bo i ett hus, får väl fortsätta och drömma mej bort hihi.



Nån slags sån här walk in closet skulle jag vilja ha, det ska vara stilrent och mycket utrymme.



Det här är också jätte snyggt.



Det här är ett BIG NO för mej.  Ser så stökigt och ingen ordning alls, skulle få panik sen är det även trångt.

Kommentarer
Postat av: maria

ja gud jaaa tänk att ha en walk in closet!!!! det är min stora dröm det haha!! i nästa boende kanske?!! ja drömma kan man alltid göra iallafall!=)

2010-07-05 @ 23:15:26
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Jag skulle också gärna ha en walkincloset. Nån gång kanske. :-)

2010-07-06 @ 07:21:35
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0