Fika, prata och planera!

Idag kom mamma och pappa på besök, det var trevligt. För det är inte så ofta dom kommer och hälsar på hihi, det är jag som är mest hos dom. Men det var trevligt för dom hade även med sej go fika från Holms. Holms har det bästa fikabröd i Luleå.

Jag har även hunnit att betala räkningar idag, fick tillomed pengar över så det hamnade i mitt sparkonto så klart, så man kommer ha lite pengar när man åker till Stockholm. Jag har inget speciellt som jag ska köpa i Stockholm som jag hade när jag var där i februari, men då vart det dyrt också hihi. Jag tycker att det ska bli super kul att komma till Stockholm, får bara hoppas på att det kommer vara bra höstväder där.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Tusiken,vilken bra dag du haft,föräldrar på besök,fika och bäst av allt pengar över,hi,hi.Det är du värd.Hoppas att promisen med lilla vovven blir bra också.Själv är jag smällmätt och då blir jag trött,ha,ha. Ha det fint.

2010-07-26 @ 19:17:37
Postat av: Gaby

Schyst att åka till STKHm.Det blir väl semester.Där finns allt.Här hemma finns det också ett stort utbud,men det är väl så att där är dom lite snabbare.Fan vad kul Nina.

2010-07-27 @ 23:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0