Godmorgon

Nu har man äntligen fått tillbaka sommarkänslor. Idag är det jätte fint väder, solen skiner och nästan hel blå himmel.

Idag blir det ju att gå på 29-års kalas, min kompis Linda fyller år som jag har känt sen lekis. Så vi har varit kompisar i många år måste jag säga hihi.  Grattis vännen!
Ni ska få se sen vad hon ska få för nån present. Men Linda och Johnny kommer få dela på sin present för han fyllde år i början på juli och då kunde jag inte vara med när han fyllde år eftersom jag jobbade då. Men jag är jätte nöjd med presenten som dom kommer få, tror också att dom kommer bli glad.
Hoppas ni får en riktigt bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Ha det så bra på kalaset.Kram.

2010-07-20 @ 16:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0