Godmorgon

Det var rätt så jobbigt att gå den där timmen för att komma till kalaset. För det första så hade man fel kläder på sej, sen var det varmt och så bar man en handväska, herregud säger jag bara. Men jag känner mej ändå hurtig hihi. Det var bättre när vi skulle hem för då gick vi och hämtade min cykel så det var skönt att få cykla hem för det tog bara 15-20 min, och då började det duggregna.

Tyvärr blev det inga foton från igår. Men jag kan säga att vi hade riktigt trevligt. Vi blev ju bjudna på grillat och det var kyckling och nån köttbit, jätte gott. Sen vilket fika, jordgubbar med daimglass, chokladmuffins, och dom älskade choklad fingers och bullar mm. Sen blev det även ett litet tilltugg senare på kvällen, bröd med aioli och grillade tigerräkor. Jag blev så mätt så jag mådde illa när jag skulle cykla hem.



Det här fick Linda och Johnny i present. Ett presentkort på Sushibar och en Saké. Jag har aldrig druckigt Saké så det ska bli intressant och höra sen vad dom tyckte om det.

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

mmm, I looove sushi!



Sv: men gud vad rolgit! hoppas det är jätte gott då :D buffé är ju iallafall bra för amn kan gå flera gånger och så tar man det godaste och man hittar alltid något, perfekt om man är många!



Hoppas du får en super bra onsdag!

2010-07-21 @ 12:43:47
URL: http://amandafalk.se
Postat av: Gaby

Vilken fin present,ibland är det svårt med presenter,men det där var fiffigt.Vad mycket gott ni fick. Kram.

2010-07-21 @ 14:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0