Godmorgon

Ny vecka, det innebär att nästa vecka så börjar jag och jobba heltid på mitt jobb. Men den heltiden är bara i 5 veckor. Man kan säga att det är sommarjobb. Så nu ska jag hitta på allt det jag vill göra den här veckan, eftersom när jag sen går tillbaka till mina vanliga helger så är det höst. Hjälp kan inte fatta att hösten är verkligen här snart, och jag har inte alls hunnit med att göra det jag har velat göra. Tycker faktiskt att det har hittills bara varit dåligt väder. Det var länge sen man var så här blek som jag är i år.

Idag ska jag allfall träffa en kompis så vi ska ut och gå på en lång promenad, det blir skönt. Min vovve kommer också gilla det. Han gillar riktigt långa promenader. Det är så kul att del folk tror inte att han kan gå så långt, men det kan han och jag säger då alltid att han kan gå längre än vad du kan! Hihi Men det är väl för att dom tycker att han är så liten, men små vovvar orkar mer.

Idag är det allafall bättre väder än vad det var igår, men det är fortfarande mulet men huvudsaken att det inte regnar, så är jag nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0