Torsdag

Vad flitig man har varit idag, har tillomed hunnit och städa. Så snart min sambo kommer hem så ska vi åka och handla mat. Får se vad vi hittar på för middag idag. Det kan bli tacos. Men det var även länge sen man åt paj, dvs köttfärspaj, tacospaj eller kycklingpaj. Paj är ju verkligen gott.

Idag skulle jag även träffa uppfödaren, för dom skulle träna på utställning. Min vovve behöver verkligen träning för nu var det ett tag sen vi tränade på det. Var ju på en hundutställning med han förra året och det gick bra för han. Kom på fjärde plats. Tror att han även gillade det hihi.
Men som sagt det är ju så dåligt väder så jag vet att han kommer inte gilla att vara ute och träna, så vi får göra det en annan dag istället.

Nu är det dags för en dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0