Trött och tröttast

Det var gott och få äta palt idag, men nu har man verkligen hamnat i paltkoma det gör inte heller lättare när man är redan trött hihi. Tror att det kommer bli en tidig kväll för mej idag.

Det blev ändrade planer för min sambo, han skulle inte träffa kompisarna idag så det blir att han är hemma med mej och ser på Wallander istället. Det blir ju mysigt, men som sagt jag hoppas att jag orkar att hålla upp ögonen.

Sen en till sak, det känns verkligen inte som fredag idag, men det är väl för att man ska jobba hela helgen och att man har jobbat idag. Imorgon händer det lite roliga grejer, då ska vi ut och äta på Toscana, tror att vi blir ett gäng, så då blir det kul.
Ha en fortsatt trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: maria

har verkligen druckit för dig med Nina hehe=D blev ganska mycket vin det jag drack är Lord Zinclair prova det alltså! ett rosèvin väääääldigt lättdrucket haha och kostar inte mer än 55 kr på bolaget! som hittat....vad kul att ni ska ut o äta på restaurang!!! ha det så himla trevligt då!!! kraaam!!=D

2010-07-23 @ 22:34:25
URL: http://mialooove.blogg,se
Postat av: Caroline

tycker inte heller det känns som fredag ;o

2010-07-24 @ 01:25:48
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0