Livet

Jag håller just nu på att boka en weekend i Stockholm. Det ska bli så kul. Kan säga att det blir en tjejhelg. Jag vet att vi kommer ha super kul. Kommer avslöja senare vilket hotel det blir hihi.

Det är kul att få komma bort från verkligheten då och då. Jag känner att jag behöver det verkligen nu, blev lite låg här tidigare idag. Det är inte kul att tänka på jobb och så, eller pengar. Tyvärr så styr pengar en hel del. För det är dom som gör att man kan ha roligt. Tänk att få ut 15000kr i månaden efter skatt, jag skulle känna mej rätt så rik då. Jag vet en del folk som har det och dom klagar på att dom få ut så lite, jag fattar inte ens vad dom tänker på då. Jag blir faktiskt irriterad på dom. Prova på att leva på 4000kr då kan vi prata. Min juni lön var inte mycket att hurra för, ärligt talat så fick jag ut under 3000kr, ni kan ju gissa att man började gråta då =)
Ja tyvärr så betyder pengar för mej en hel del, allafall just idag gör dom det. Imorgon kanske jag tänker på något annat och då är jag på bättre humör. Då ska jag tänka på kärlek och allt det jag har. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0