Borta bra men hemma bäst

Då är man hemma igen i Luleå, och nu ska ni få höra det konstiga och det är att så fort jag kom in innanför dörren till lägenheten så började jag bli stressad. I skellefteå så levde jag helt i lugn och ro, orkade inte heller svara i telefon idag hihi. För det var så skönt att bara fått vara. Men det är så klart även kul att komma hem igen. Men man märker när jag är på landet så är jag alltid lugn, och när jag är i stan så är jag stressad.

Jag har även börjat nysa som en galning, men jag tror att det har mer med pollen att göra. För jag känner mej inte sjuk. Nu ska jag vara social med min sambo. För när jag var till mormor och morfar så åkte mamma med mej. Så det var trevligt att få vara med henne i några dagar. 

Kommentarer
Postat av: Gaby

Jag tycker också det är skönt att komma hem när jag varit borta.Snälla du,var inte stressad,du mår så dåligt då,njut i stället. Kram,kram.

2010-06-10 @ 20:50:28
Postat av: CArin

hej och ojoj vad mycket det var för mig att läsa igen nu. Tog sin tid, men nu är jag uppdaterad och vet vad du haft för dig senaste tiden.

Verkar ha haft det bra med god mat, tidningar, semesetr och choklad =)



Tro det eller ej, men nu har jag uppdaterat. blogg torkan är över! =)

2010-06-10 @ 22:57:50
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0