Bröllop och tårar

Ok, jag är tragisk. Jag har nämligen sett på bröllopet med Victoria och Daniel. Hon var verkligen vacker och man ser hur kär dom är i varandra. Sen ska jag även erkänna att jag blev rörd. Jag har inte lätt för att bli rörd på bröllop eller så. Har varit på 5 bröllop i mitt liv och det är bara två av dom bröllopen som jag har fått tårar. Dom två bröllopen som jag fick tårar till var att den ena av brudparet blir rörd, dvs bruden eller brudgummen. Så nu vet  ni vilka som kan känna sej träffad =) Men det går då inte låta bli själv att bli rörd, för jag tycker det är så vacker när en person vågar visa så. För jag tror själv att jag kommer gråta när jag ska gå till altaret med min sambo. Jag vet att jag kommer vara helt rödögd och kommer inte kunna prata hihi. Jag älskar att gå på bröllop och vet redan nu hur jag skulle vilja ha mitt. Gud vad jag blev sugen på att gifta mej, hörre du sambon är det inte dags för att gå ner på knäet snart?! Hihi.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Joo! Gift er snart! Vi vill gå på bröllop! Kram!

2010-06-19 @ 23:53:33
Postat av: Nina

Jag grät som ett barn, så oerhört vackert bröllop. Så glad för deras skull och stolt över vårt fina kungahus.



Och ja, jag vill oxå gifta mig :)



Ha en skön söndag. Kramis.

2010-06-20 @ 12:51:05
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Nina

Till Sanna! Tro mej jag vill verkligen gifta mej snart, så jag undrar verkligen när min sambo tänker fria till mej, eller om jag själv måste be om det haha. Jag vet precis hur jag vill ha bröllopet, och du vet vad du har lovat mej!!! =) Kram

2010-06-20 @ 23:47:43
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0