Fin i håret

Så där då har vi nyss kommit hem från min klasskompis som har klippt både mej och min sambo. Sen har hon även lockat mitt hår för jag vill ju vara fin på avslutningen. Så imorgon ska jag borsta ut lockarna.
Som ni ser jag är verkligen laddad för morgon dagen. Tycker att det kommer bli så roligt imorgon. Men det är en sak som inte är bra och det är att det verkar som att det kommer regna imorgon, och det känns ju inte så där jätte kul för jag ska ha klänning på mej.

Nu ska jag titta lite på tv innan jag ska gå och sova.

Kommentarer
Postat av: maria

tack Nina=) ja visst doftar dem helt underbart!! ja det har varit ganska försenat här också! det är först nu det slår ut!!



Ha det så roligt imorgon!! =D vad duktig du är som kämpat dig igenom din utbildning det är du verkligen värd en eloge för!! riktigt duktig är du!!=)o vad fort tiden har gått! jag kom ihåg när du berättade att du skulle börja plugga det var ju ingenting sen?!!!



vill också önska dig lycka till i framtiden hoppas du får det jobb du önskar!!



hoppas du slipper regnet imorn så du kan ha klänning=)

kramar i massor!!

2010-06-03 @ 00:13:33
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Sanna

Grattis Shoppingproffs! Hoppas du får en kul avslutning! Kram!

2010-06-03 @ 09:10:05
Postat av: Nina

Tack Sanna! Jag ska verkligen ha en trevlig dag idag =) Jag ska njuta av varje sekund! Men jag kan inte fatta att det är redan över. Kram

2010-06-03 @ 10:01:54
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0