Godmorgon

Vädret som är just nu skulle jag tycka ändå var helt ok, för det är mulet och +18. Men jag vet att det kommer börja regna när som helst och så ser man att det blir kallar och kallare ut. För idag ska vi visst bara ha +9 och regn och det känns inte så kul. Eftersom man kommer vara sommarklädd och så ska jag ha ballerinaskor på fötterna.
Men jag är ändå glad över den här dagen, för det känns som att jag tar studenten igen hihi. Sen är det även 10 år sen jag tog studenten.

Jag har funderat mycket på vad jag ska ha för klänning på mej, kan säga att det har varit mellan en rosa och en grön, men sen kom jag på att jag har en blå klänning också. Så det kommer bli den blåa. Ni kommer få se en bild sen.

Nu ska jag bara fortsätta sitta och le här i soffan hihi, innan jag ska börja fixa till mej.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Grattis Nina.Hoppas din dag blir toppen,synd ifall det bli regn,men det brukar betyda lycka,i alla fall när man gifter sej,så hoppas det gör det nu också,hi.hi. Många kramar tjejen.

2010-06-03 @ 10:07:40
Postat av: Nina

Tack Gaby! =) Min dag kommer bli toppen, fast det regnar. Hoppas du får en jätte bra dag idag! Kram

2010-06-03 @ 10:23:43
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0