Godmorgon

Idag blev det en lång sovmorgon. Det är så skönt att få sova ut. Idag står det mycket på schemat. Jag och min sambo ska gå på stan, sen ska vi även ut till storheden för det är dags att börja handla drickbart som vi ska ha med till fjällen. För det är inte kul att trängas med folk nästa vecka när det är midsommarafton. Så då ska vi göra bort det idag istället, för nästa vecka ska vi handla maten som vi ska ha med oss. Sen så ska jag även städa idag. Så lägenheten blir fin. Det är väl allt som händer, jag är fortfarande förkyld hoppas att jag bli frisk snart.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Vad klokt att göra bort bolaget i veckan.Folk handlar ju så mycket till midsommar.Det är faktiskt ruggigt.Fasen när ska värmen komma,börjar bli less.Det blir nog en tidig kväll si så där typ 11.Ska upp tidigt. Kram på dej.

2010-06-16 @ 20:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0