Godmorgon

Idag börjar jag med det här.
Sjung om studentens lyckliga dag,
låtom oss fröjdas i ungdomens vår!
Bla bla bla.....................

Idag är det 10 år sen jag tog studenten. Det är verkligen länge sen. Det är så mycket som har hänt på dom här tio åren. Pojkvänner har kommit och gått, samma med kompisar. Har haft 8 olika arbetsgivare. Mörkt hår till blond och mörk igen och blond och tillslut mörk igen. Från smal till tjock hihi. Förlovad och skaffa hund, flytta ihop. Starta en blogg. Nära till en blir sjuka. Hoppar på en utbildning och blir även klar med den.
Ja som ni ser så har det hänt en hel del. Så man kan verkligen undra vad som kommer hända om tio år framöver. Men jag kan säga att då kommer jag ha två barn och bo i ett hus och vara gift, det är allafall vad jag vet om hihi.

Nu ska jag börja göra mej klar för en fikadejt med två kompisar. Kommer bli så kul för den ena kompisen har jag sett på länge och det ska även bli kul att få se på hennes lilla prinssesa. Hoppas ni får en riktigt underbar fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0