Några timmar kvar

Nu ska jag äta frukost lunch, för det går inte att gå med tom mage till skolan det innebär katastrof. Det märks att det är sista dagen tillsammans, för mobilen går varm.

Så jag har varit och hämta ut pengar för ikväll och så har jag köpt en jätte god choklad som jag ska äta medans jag fixar till mej, sån där lyxig choklad, ni vet hihi. För idag förtjänar jag det bästa, för det är inte varje dag man har läst klart en utbildning.
Jag har även fått höra att läraren ska visst bjuda på skumpa och jordgubbar, det kommer bli så kul. Sen har jag köpt den här rosé som jag ska dricka idag, och jag hoppas att den är god. För det är en nyhet på bolaget.




Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas att du får en helt underbar dag tjejen! och Grattis till examen.



Kram Kram

2010-06-03 @ 12:36:39
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0