Tiden går snabbt

Måste säga att det känns verkligen skönt att få vara ledig hihi. För det enda jag har gjort idag är att ta hand om disken, och ändå har tiden gått snabbt. Har även försökt att komma in på H&Ms sida för dom har sommarrea nu, men det verkar som att det är mycket folk samtidigt så jag kommer inte in på sidan. Har ni shoppat något?

Imorgon skulle jag tillbaka till tandläkarn, men nu hade hon visst blivit sjuk min tandläkare så jag ska få gå till en annan nästa vecka. Men jag ska ha en liten semester hos min mormor och morfar, så jag kommer åka till dom imorgon. Det kommer bli roligt, för då ska jag och min vovve mysa i Skellefteå hihi. Men jag kommer ta med datorn så jag kommer kunna blogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0