1 Mars!

Vad härligt att vi är i mars månad. Nu är det inte länge kvar tills våren är här. Fast jag måste säga att det känns ändå som att våren är långt bort. Eftersom här snöar det hela tiden, och det ska fortsätta att snöa imorgon. Vi har mycket snö, men då vet man att skoter säsongen kommer vara längre. Tänk nästa månad så är det påsk hihi.

Jag är på min sista vecka på Rabalder, sen blir det att sitta bakom skolbänken igen. Men jag kommer tillbaka till Rabalder i slutet av april.
Tiden har verkligen gått fort på Rabalder. Sen så måste jag skryta om en annan sak, har nämligen gjort ett till skoljobb klart idag, och det känns verkligen skönt. Nu har jag bara kvar en till uppgift att göra, och det ska visst vara ett brev om mej själv. Det har med ledarutbildningen som vi börjar med nästa vecka.
Jag gillar att bli klar med skoljobb fort. Får då kan man ta det lugnt en stund.

Just ja, kan säga att mars månad är en ganska dyr månad för mej, eftersom det är många människor som jag känner som fyller år då. Det blir nästan att gå på kalas varje vecka.

Kommentarer
Postat av: Gaby

ja,visst längtar man till våren.Allt blir så mycket lättare.Det är rent för jäkligt vilket skitväder vi har.Jag förstår att du är nöjd över skoljobben du gjort klart.Ha det nu så bra.

2010-03-01 @ 19:20:51
Postat av: Fejan

Ja dyr månad ja!!!!!!!!!!!!!! Undra vem som fyller ingen jag känner iaf.

2010-03-02 @ 18:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0