Åhlens!

Jag måste säga att jag tycker att Åhlens har fått in mycket fina saker. Då tänkte jag speciellt på porslin. Har hittat lite saker som jag skulle vilja ha därifrån.



Gillar verkligen den här assietten. Kostar bara 59kr.



Synd att det inte fanns i ljusrosa eftersom jag har från den här servisen, fast då i ljusrosa och den kommer från Lagerhaus. Men det hade varit kul med assietter till den servisen. Kostar 59kr.



Den här ska jag köpa. För jag gillar sånt här uppläggningsfat. Kostar 129kr. Det är som hittat.



Jag älskar såna här gammaldags glas. Har nästan samma glas själv, men det går bara sönder hela tiden så jag vågar nästan inte använda dom, men nu är det dags för en ändring. Det är så att en kompis till mej har pajat ett sånt glas samt min sambo. Men dom här skulle man kunna köpa. Kostar 29kr.



Det är vinglaset gillar jag också. Skulle behöva nya vardags vinglas. För jag har bara två st kvar av dom vardags vinglas som jag har. Där är jag inblandad på att krossa vinglas hihi. Den här kostar 79kr.



Gillar även det här svarta vinglaset. Har sedan tidigare svarta skumpa glas och cocktail glas. Den här kostar 49kr.



Den här asken är så söt. Kostar 35kr.



Söt godis skål, gillar som sagt det gammaldags stilen. Kostar 129kr.

Det var många favoriter som jag har!

Bilder från Åhlens



Kommentarer
Postat av: maria

åhhh så söta saker!!=) ja Åhlens har verkligen mycket fint!! du vet mina blommiga muffinsformar dem är ju köpta där!! hade gärna köpt det prickiga uppläggningsfatet så fiiint!!=)

2010-03-18 @ 21:31:09
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

vad fin inredningssmak du har :D måste nästan fråga om du läser kellybiddle´s blogg? känns som du skulle gilla hennes stil ;-)

Sv: Ja oja, salladerna där är grymt goda!

Ha en grym fredagskväll!

2010-03-19 @ 20:26:25
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0