Bra dag!

Det blev att jag var hela dagen hos mina föräldrar, det var ju så skönt att sitta ute. För idag var det varmare än vad det var igår. Min vovve är helt knäckt nu på kvällen eftersom han har fått vara ute och springa hela dagen. Men han behöver verkligen det. Sen har jag även fått en påskpresent, även min sambo har också fått den så jag ska visa den snart.
Det är något som jag har velat ha och som jag har vissat tidigare i bloggen.

Har även tillomed hunnit med att slå igång en tvätt, så den är väl klar snart. Så jag har fått gjort allt det jag har velat göra idag.

Kommentarer
Postat av: maria

tack Nina!!=) ja kände för något vårigt idag=) så kul med påskpresent!!=)ska bli spännande o se vad du fått!!=) kram!

2010-03-23 @ 22:14:25
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0