Godmorgon!

Äntligen fredag! Det kommer vara så skönt med helg.

Nu jobbar jag min sista dag på Rabalder,men kommer tillbaka dit slutet av april. Så jag är verkligen laddad för skolbänken nästa vecka, börjar redan på måndag. Och jag såg att vi kommer vara i skolan 4 dagar i veckan, förut var det max 3 dagar i skolan. Men jag antar att det blir tufft tempo nu eftersom det är slutspurten som gäller.

Än idag så är det fint väder ute, kan säga att igår var det jätte fint, för man fick se solen. Jag är så glad att det har slutat snöa och blåsa.

Nu ska jag fixa mej klar för en arbetsdag, hoppas ni kommer ha en trevlig fredag samt helg! Vad har ni för fredags planer?

Kommentarer
Postat av: Gaby

Skönt att det är helg.På lördag tänker jag laga mat som jag inte gjort förr.Man måste chansa,är det inget vidare kastar jag receptet.Bra att du är laddad inför måndagen.Du ska ha en bra fredag.

2010-03-05 @ 13:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0