Godmorgon!

Då är äntligen härliga helgen här. Och min underbara mamma fyller år idag. Så Grattis min kära mamma! Jag hoppas att du kommer bli nöjd med din födelsedag idag!

Jag tycker att det känns så skönt att man får vara ledig hela helgen, men nästa lördag ska jag jobba ett extra pass på mitt jobb. Så därför ska jag passa på att bara slappa hela helgen, så får man hoppas på att det kommer vara bra väder, men mest troligt så kommer solen inte skina något ihelgen.  Ser lite mulet ut ute, sen har vi 0,3 grader idag, så det är ju inte minus hihi.

Nu ska jag fortsätta och göra mej klar.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tack,min kära dotter.

2010-03-27 @ 08:53:14
Postat av: Nina

Tack själv mamma =) Kram

2010-03-27 @ 14:05:48
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0