Godmorgon!

Vad jag är utvilad idag, men det är som typiskt när man får sova ut så vaknar jag ändå halv åtta. Men huvudsaken är att man är utvilad.

Idag så blir det en sväng till stan, efter det så blir det att åka till mina föräldrar och få god middag sen blir det att se Melodifestivalen tillsammans.  Så det kommer verkligen bli en skön och lugn lördag. Sen får vi se om det blir att vi även sover över hos dom.

Jag måste ju berätta att jag har haft en sjukdröm inatt, jag har nämligen drömt om Joel Kinnaman. Jag drömde om att jag träffade han ute och han var jätte full, men det blev pussar kan jag säga haha. 
Så jag har fått pussa en kändis inatt hihi. Synd att det var en dröm haha.
Jag är så nöjd över att pussa med min sambo =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0