Godmorgon!

Idag har jag skola, men vi har sovmorgon idag eftersom jag ska vara i skolan till kl 21:00 ikväll. Vi ska visst gå nån mingelskola haha. Jag undrar hur det kommer vara, bara vi inte ska mingla med varann, för då kommer jag bara skratta.

Det var en bra dag igår. Det var så kul att få träffa min kompis. Just nu sitter hon i en intervjun, men hon ska ringa sen och säga hur det gick. Jag håller verkligen tummarna nu.
Så det blev både äta lunch och fika igår, så jag var ganska så mätt när jag kom hem igår. Sen blev det även att se på film. Det var Bröllopsfotografen och SAW VI. Så jag kommer berätta mer om dom.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Skönt med sovmorgon.Det blir väl intressant med mingelskola?Lycka till.Kram.

2010-03-16 @ 10:14:10
Postat av: CArin

Japp det är en rosa Asus. Fick den förra påsken i ett gigantiskt påskägg av pojkvännen =).



Kan inget alls om datorer. Men jag är mycket nöjd med den och den passar mig bra.. Det var min systers pojkvän ( han har eget dataföretag) som valde ut den- Han valde en som skulle passa mig och mina "behov".



Är grymt nöjdDEt är liten och smidig och lätt att bära med sig.

2010-03-16 @ 19:40:05
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0