H&M

Så klart har jag lite favoriter som har kommit in på H&M. Det måste jag ju visa till er.

1 2
3


1. Klänning kostar 299kr.
2. Kjol kostar 99kr.
3. Ring kostar 49,50kr.

Det var mina favoriter från H&M. Allt är så sommrigt, och det är ju det man vill ha. Gillade verkligen klänningen, den är mörkblå, sen så gillar jag även blommiga kjolar för då tänker jag på stranden hihi. Sen är ju ringen verkligen snygg, det är många bloggare som har den. Men jag förstår varför dom har den. Snygg och så är den billig. Man kan inte motstå den hihi.


Bilder från H&M

Kommentarer
Postat av: Gaby

Morning,morning,ringarna var häftiga och billiga,man kan undra om det blir någon vinst på dom,men det vet man ju att det blir.Kakfatet är verkligen gulligt,man tänker på sommaren.Oj,vad läxa du har,det är bara att bita ihop.Lycka till med uppgifterna.Du ska ialla fall ha en fin dag.

2010-03-25 @ 09:35:13
Postat av: CArin

Å vilka fina ringar. Älskar fjärilar som för övrigt är det finaste ordet jag vet. FJÄRIL!



SV: ja det var en uppskattad present från jobbet. Stnd bara att det dröjde 6 år, hoppas det inte dröjer lika länge tills nästa gång.

2010-03-25 @ 15:17:50
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0