Kläder!

Då är man hemma. Har tillomed hunnit sätta igång en tvättmaskin, nu jädrans ska det bli fint här hemma. Måste berätta en sak, det är om Rabalder. Det är helt sjukt vad jag hittar kläder som jag vill ha därifrån.  Jag minns min första dag när jag var på Rabalder i november, så tänkte ja det finns ju inga kläder som jag gillar och hur ska det gå för mej att sälja dom. Men nu är det helt tvärtom, dom har jätte fina kläder och användbara. Jag har prova jätte många kläder därifrån idag, och jag gillade allt. Vissa såg inte ut alltför världen, men när man hade på sej dom så satt dom jätte bra och så var dom sköna. Skulle verkligen vilja jobba där. Trvis så bra med personalen, kläderna och kunderna. Det är ju jätte kul att jobba med kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0