Snart påsklov!

Det har varit lite dåligt med inlägg idag, men det var för att jag orkade inte skriva ett inlägg innan jag skulle till skolan. Förstår inte hur mycket en timme kan påverka en. Är inte alls van med att ställa om klockan, det är som att min kropp hänger inte med hihi.

Vad skönt att det är tisdag nu, så imorgon är det min sista skoldag på den här veckan, för sen börjar mitt påsklov, men jag har ett skolarbete att göra på lovet, så jag tänkte att jag ska börja med det på skärtorsdag. Det är skönt att göra bort skoljobb fort.
Sen ska jag även jobba extra på lördag på mitt jobb, behöver verkligen dom där extra pengarna.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Jag håller med dej om att den här timmen ställer till det,konstigt.Hoppas verkligen att påskvädret blir så pass att man kan vara ute.Den här snön är ju hemsk,kan inte minnas att vi haft så här mycket nån gång.Tänker se på Halv åtta hos mej,då blir man väl sugen på något ätbart förstås,inte bra.Det blir ju bra med påsklov,ska du dra iväg till Blåkulla?Hi,hi.Kram.

2010-03-30 @ 18:40:18
Postat av: Nina

Ja du, man vet aldrig om jag sticker till Blåkulla hihi. Det ska verkligen bli skönt med påsklov =) Kram

2010-03-30 @ 19:09:06
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0