Time!

Varför kan inte dygnet ha fler timmar?! Jag känner att jag hinner inte med allt.
Har jobbat på Rabalder idag, kan säga att det var inte kul att gå till jobbet, eftersom vi har snöstorm. Undra när det ska sluta och snöa?! Man får lite panik att det bara blir mer och mer snö hela tiden.

Som jag skrev den första mars så börjar ju alla födelsedagskalasen nu. Imorgon ska jag på mitt första födelsedagskalas den här månaden. Mer blir det nästa vecka.

Förresten ni är väl laddad för Desperate housewives som har säsongs premiär ikväll?


Kommentarer
Postat av: Gaby

Samma här ,alla verkar fylla år,till o med jag hi,hi.Det bästa är att fylla på sommaren,det är så mysigt då.Nu drunknar man ju i snön.Ska på kalas i kväll.I alla fall,ha en underbar dag.

2010-03-03 @ 12:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0