Äntligen!

Idag var jag så lat så jag cyklade nämligen till Rabalder istället för att gå. Men snacka om att det går snabbt att cykla hihi. Känns som att det tar bara på 2 minuter så är jag där istället för 7 min om jag går.
Idag har vi hängt om allt i butiken. För imorgon så kommer det nya kläder. Men jag hoppas att dom hinner att komma eftersom imorgon så stänger vi redan klockan tre.

Nu har jag äntligen fått H&Ms katalog, dom har tillomed skickat två st till mej hihi. Så jag ska snart börja bläddra igenom den.


Kommentarer
Postat av: Nina

Åh det fanns så mycket snyggt! Blir en beställning snart :)

Hittade du ngt?



Ha en fin kväll. Kram.

2010-05-11 @ 19:23:44
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0