Bortbjuden

Ojojoj, vad jag är laddad för den här kvällen. Det känns nästan som att det skulle vara lördag idag. Men det är det ju inte hihi.
Har verkligen haft en bra dag idag och den kommer även fortsätta.
Vet redan vad jag ska ha på mej till middagen som jag ska till. Så jag måste snart börja fixa till mej. Jag och min kära sambo har köpt en sån där stor skumpa igen som vi tänkte att dom skulle få öppna direkt när vi kommer till dom, så vi fyra får dricka den tillsammans. Ska även försöka att ta kort från kvällen, får se om jag får med mej folket på bilderna hihi. Men min sambo kommer ni inte få se. För han vill inte vara med på bloggen.


Kommentarer
Postat av: maria

åhh ha det så himla trevligt ikväll då!=) får du njuta riktigt ordentligt!! kraaam!

2010-05-12 @ 18:05:04
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0