Den unga överklassen

Nu ikväll så har jag sett dagens nya avsnitt av Den unga överklassen som man kan se på kanal5 play. Rätt så lättsamt att följa, det står att det ska påminna om The city och The hills. Fast det här utspelar i Danmark så det är rätt så kul att höra när dom pratar på danska. Det finns nämligen en sak som har fastnat i mitt huvud så jag brukar säga det ibland till min sambo när jag pratar med han i telefon när han är på jobbet och det är "Ha en go arbetslust" då ska man säga det på danska så klart. Har ni inte så mycket att göra på kvällarna så tycker jag att ni kan börja se serien. Det är mycket intriger. Handlar om 18-åria Linn och hennes vänner.
Den unga överklassen



På torsdagar kommer det alltid ut två nya avsnitt vid 12 tiden.


Bild från Kanal5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0